❗Dne 18. a 21.4. jsou pobočky zavřené a zákaznická podpora e-shopu nedostupná. Vaše dotazy a objednávky vyřídíme v úterý. ❗Vážení zákazníci, kvůli technickým potížím teď nelze kupovat produkty za body. Body se vám však za nákup v pořádku přičtou. Omlouváme se za komplikace, usilujeme o nápravu.

Nepodlehněte obalu. Jaké značky lash liftingu posouvají obor a jaké jen dobře vypadají?

Kolik existuje značek na lash lifting? Minimálně stovky a neustále přibývají další – některé zaujmou obalem, jiné slibují výjimečné výsledky. Některé stojí pár korun, jiné jsou násobně dražší. Občas se v tom ztrácíte a přemýšlíte, které produkty mají skutečně smysl, a které jsou jen marketingovým pozlátkem? V tomto článku vám nabídneme trochu jiný pohled na to, jak značky fungují a které bychom s čistým svědomím doporučily.

kolik značek, tolik dotazů: proč není v našich silách testovat vše?

Často nám píšete s dotazy na nejrůznější značky: co si o nich myslíme, zda jsme je vyzkoušeli a jestli bychom je doporučily. Jenže – na trhu jsou opravdu stovky značek, a dělat recenze na každou z nich není možné. V Evolution máme na seznamu 132 značek, které jsme nějakým způsobem testovali nebo analyzovali – a i to je jen malá ryba v rybníku. :-) Proto nemůžeme zaujmout stanovisko ke každé značce na trhu. Existuje však zásadní parametr pro to, jestli je pro nás nějaká značka vůbec zajímává a zda má potenciál pro to být opravdu kvalitní.

unikátní značka, nebo jen unikátní balení? private label má svá rizikaznacky na lash lifting (1)

Obrovská část značek dostupných na trhu jsou tzv. „private label“ značky. Na jednu a tu stejnou kompozici vám firma dá vlastní logo, vyberete si obal a máte „novou“ značku. Tyto produkty mohou být různě kvalitní, ale z našeho pohledu nepřinášejí žádnou přidanou hodnotu. Nenabízejí konkurenční výhodu ani žádný posun pro celý obor.

Všechny tyto značky umožní natočit řasy. Tam ale všechno končí. Výživa, šetrnost a technologie? To jsou u těchto řešení často jen slova, která se dostaly do letáku jen proto, že zní dobře. V poslední době se s nimi navíc roztrhl pytel.

A co hůř: Často jde o řady složené z produktů různých dodavatelů. Ty se netestují jako celek a nejsou vyvíjené jako funkční soustava. Jen se dají k sobě na fotku, řekne se, že je to skvěle fungující systém na lash lifting a je hotovo. 

Co nás baví: značky s vlastním výzkumem

Máme rády značky, které jdou cestou vlastního vývoje. Nemusí mít nutně svou vlastní továrnu – stačí, že si samy navrhují složení a nechávají si ho vyrábět. Vývoj vlastní kompozice je obrovská investice. První řada vás může stát víc než 50 milionů korun. A pokud chcete i vlastní výrobu, připočtěte si další desítky milionů. Proto bývají zpravidla dražší.

Takové značky jsou ale na trhu originální, inovativní a přinášejí nové technologie – třeba btx masky, vyplňovače, lepicí balzámy a prášky, originální typy natáček, obnovu CMC vrstvy a další. 😍 Posouvají celý obor dopředu, zefektivňují a zrychlují nám každodenní práci. Kdyby nebylo těchto značek, nikdy bychom se nedostali třeba k tomu, že lash lifting zvládneme už za 30 minut. 

S těmito značkami můžete nabídnout lepší výsledky a mít konkurenční výhodu oproti stylistce vedle, která pracuje s „krabicovým řešením“, které se odlišuje jen nálepkou na obalu. 

Ale pozor: značka ≠ výsledek

I ta nejlepší značka vám nezaručí skvělé výsledky, pokud nemáte zkušenosti. Pokud má vaše kolegyně víc znalostí a praxe, je dost možné, že i s horší značkou dokáže vykouzlit lepší výsledek než vy s drahou technologickou novinkou. Nepodceňujte vzdělání, trénink a techniku, nebojte se investovat do školení. V Evolution nabízíme jak školení s osobní účastí, tak online kosmetické kurzy, které můžete absolvovat z pohodlí domova a klidně po kouskách tehdy, když máte zrovna chvíli času. 

Značky na lash lifting, které uznáváme a kterých si vážíme:

✨ Amica Lashes – momentálně nedostupné v EU
✨ Elleebana
Élan
My Lamination
Maxymova
Ruthie Belle
✨ Oshare
Inlei
✨ KLI
Lamitta (Eye Do) – vynálezce balzámů na lepení řas
Lami Lashes
✨ Katya Vinog – nová generace balzámů
✨ A několik skvělých asijských značek, jejichž názvy se ani nedají napsat – a v EU je stejně neseženete.

Shrnutí

Rády bychom vám vždy pomohly posoudit každou značku, která vás zaujala, ale při stovkách existujících značek to bohužel není možné. Je jich prostě příliš mnoho. Navíc se nechceme pouštět do negativních recenzí – raději vám ukážeme to, co nás baví, co považujeme za kvalitní a co posouvá náš obor dál.