❗Vážení zákazníci, kvůli technickým potížím teď nelze kupovat produkty za body. Body se vám však za nákup v pořádku přičtou. Omlouváme se za komplikace, usilujeme o nápravu.
 

Starpil Calendula gel před depilací měsíčkový – 200 ml

Přidat k oblíbeným
 

Olej Starpil Calendula je skvělou volbou pro přípravu pokožky před depilací. Díky obsahu měsíčku lékařského a čajovníku má antiseptické vlastnosti, podporuje regeneraci tkání, zlepšuje krevní oběh a hojení. Samozřejmě také hydratuje. Lze použít na jakoukoliv oblast těla.

Přečíst víc

Dostupnost Skladem
180 Kč
149 Kč bez DPH
   
Kód produktu 60074
Značka Starpil
Kategorie Péče před depilací voskem
 

Další informace

  • objem: 200 ml

Upozornění: Produkt je určený pouze na profesionální použití po zaškolení.

Podobné produkty

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
Bezpečnostní kontrola

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

Historie firmy Starpil

a depilace voskem, tak jak jí známe dne

Společnost Maystar se sídlem v Torredembarra, Španělsko byla založena v roce 1984 Jesus Bonanem, mladým a velmi ambiciozním podnikatelem, jehož cílem bylo dostat společnost na přední místa ve světovém žebříčku depilačních výrobků. Jeho velkých cílů se mu podařilo dosáhnout a dokonce za poměrně krátkou dobu. Stalo se tak díky vynálezu  systému roll-on vosků, který si také nechal patentovat. Tento systém se stal velmi rychle nejoblíbenějším způsobem nanášení depilačních vosků. Je jednoduchý, praktický a hygienický. A velmi často napodobovaný konkurencí.

 

V roce 1999 firmě byla udělena cena "Největší vývozce" od španělské Podnikatelské organizace. SpolečnostMaystar má nyní na trhu široký sortiment depilačních produktů. S moderním zařízením v 5000m2 má firma více než 1300 obchodních zástupců ve více než 65 zemích po celém světě. V současné době firma ročně vyrobí více než 6000000 jednotek roll-on a více než 700 tun vosku. Maystar filozofie se zaměřuje na inovace a spokojenost zákazníků, a to prostřednictvím svědomitě dodržovaných závazků:

• závazek na zdraví a wellness: zajímá se o zdravý životní styl, o jednoduchost použití a hygienu produktů

• Závazek k životnímu prostředí: snaží se o minimalizaci dopadů na životní prostředí v produkci a o životní prostředí pečuje.