Nakupte nad 4 000 Kč a získejte dárek dle svého výběru. 🎁
 

Starpil Pěna po depilaci 200 ml

 
Dostupnost Skladem
310 Kč
256 Kč bez DPH
   
Kód produktu 3356
Značka Starpil
Kategorie Péče po depilaci voskem
 

Starpil Pěna po depilaci 200 ml

Vynikající přípravek založený na vzájemném působení aktivních výtažků z melounu a asijského blatouchu. Zpomaluje růst chloupků a zanechává pokožku svěží, vláčnou a jemnou. Obnovuje hydrataci a zanechává po depilaci sametový pocit.

Nákup u nás vás bude bavit:

  • 849 výdejních míst
  • všechny produkty sami používáme v našem kosmetickém salonu
  • doprava od 45,- Kč (zasilkovna)
  • bezplatné poradenství kosmetičky

 

Upozornění: Produkt je určený pouze na profesionální použití po zaškolení.

Podobné produkty

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:

Historie firmy Starpil

a depilace voskem, tak jak jí známe dne

Společnost Maystar se sídlem v Torredembarra, Španělsko byla založena v roce 1984 Jesus Bonanem, mladým a velmi ambiciozním podnikatelem, jehož cílem bylo dostat společnost na přední místa ve světovém žebříčku depilačních výrobků. Jeho velkých cílů se mu podařilo dosáhnout a dokonce za poměrně krátkou dobu. Stalo se tak díky vynálezu  systému roll-on vosků, který si také nechal patentovat. Tento systém se stal velmi rychle nejoblíbenějším způsobem nanášení depilačních vosků. Je jednoduchý, praktický a hygienický. A velmi často napodobovaný konkurencí.

 

V roce 1999 firmě byla udělena cena "Největší vývozce" od španělské Podnikatelské organizace. SpolečnostMaystar má nyní na trhu široký sortiment depilačních produktů. S moderním zařízením v 5000m2 má firma více než 1300 obchodních zástupců ve více než 65 zemích po celém světě. V současné době firma ročně vyrobí více než 6000000 jednotek roll-on a více než 700 tun vosku. Maystar filozofie se zaměřuje na inovace a spokojenost zákazníků, a to prostřednictvím svědomitě dodržovaných závazků:

• závazek na zdraví a wellness: zajímá se o zdravý životní styl, o jednoduchost použití a hygienu produktů

• Závazek k životnímu prostředí: snaží se o minimalizaci dopadů na životní prostředí v produkci a o životní prostředí pečuje.